Obserwatorzy

sobota, 22 września 2012

16. W jasnych kolorach [wzór graficzny]

Witam o poranku :)

Ponieważ dostało mi się za nawoływanie do Świąt dzisiejsze wzorki nie są świąteczne ;p

Na początek "Motyl" Całkiem duży motyl, gdyż jego wymiary w krzyżykach to 280x269, ale nie ma co się strachać... ma zaledwie 8039 krzyżyków.

Widzę go na lnie wyhaftowanego fioletową nitką. Co prawda nie posiadam lnu, ale patrząc na zdjęcia prac innych dziewczyn tknęło mnie ku tej właśnie tkaninie i wydaje mi się, że najbardziej pasuje do motyla.
Może wkrótce się przekonamy...



Coś do pokoju dziecięcego. Na razie dwa obrazki, a właściwie jeden w dwóch wersjach kolorystycznych...
"Klocki", to kolejna propozycja. Ten mimo mniejszych wymiarów 129x129 krzyżyków składa się blisko z 10 tys krzyżyków.

Przyznam, iż krateczka gingham bardzo mnie zachwyciła i z pewnością jeszcze się pojawi we wzorach.


I jeszcze wersja dla chłopca.


Kolory mulinek (Ariadna), które składają się na klocki. Na górze typowe wyraziste kolory jakie lubią dzieci, na dole natomiast ich jaśniejsze pastelowe odpowiedniki, które składają się na paletę.


Jeśli jakiś wzór wpadł Ci w oko, zapraszam: http://igielka-mb.blogspot.com/p/wzor-graficzny-tu-kupisz.html


Na dziś tyle ;-) Ale zapraszam znowu :) Buźka:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.