Obserwatorzy

poniedziałek, 4 lutego 2013

49. Małe zakupki i nowy początek

Witam wieczorną porą.
Cieszę się, że pamiętacie i zaglądacie :)

Dużo wody upłynęło nim te wspaniałości zawitały do mego warsztatu, ale są :D Czy nie macie czasem wrażenia, że zarabianie idzie w żółwim tempie, natomiast wydawanie... ojej! :P


Dwie tkaniny z Hobby studio przybyły w Piątek, ale dopiero dziś mogłam naocznie i namacalnie nacieszyć się nimi...

Nr 1. - Aida 20ct; kolor - ecru
Nr 2. - Modena 35ct; kolor - ecru


Nie mogłam się oprzeć... musiałam popełnić kilka dziewiczych krzyżyków :P
Tak więc: 
1. Krzyżyk wykonany 2 nitkami na 2 nitkach wątka i 2 nitkach osnowy.
2. Krzyżyk wykonany 1 nitką na 1 nitce wątka i 1 nitce osnowy.
3. Krzyżyk wykonany 1 nitką na 2 nitkach wątka i 2 nitkach osnowy.


Ot takie małe eksperymenty. Jeszcze nie mam konkretnego przeznaczenia dla tych tkanin. Aida 20-tka pewnie zastąpi 18-tkę, która zbliża się ku końcowi...

* * *

Bałwanki jeszcze w lesie, ale nie odpuszczam im... W ramach małego oderwania wzięłam się za mały hafcik z jednego z własnych wzorów. Na razie tyle powiem...


Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Do zobaczenia na waszych blogach :*

3 komentarze:

  1. Ostatnio też robiłam zakupy, wiem, jak to cieszy. Szkoda, ze zarzuciłaś bałwanki, podobały mi się!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyku, nie zarzuciłam Bałwanków. Nie mogę zrobić z nich UFO-ka! To tylko mały przerywnik... kilka krzyżyków tu, kilka tam :)

      Usuń
  2. Zakupy to superowska rzecz, wszystkie je uwielbiamy. Zawsze mówię, że wydałam kasę a cieszę się tak, jakbym ją znalazła.Czekam na prace wyhaftowane na zakupionych materiałach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.