Obserwatorzy

piątek, 13 grudnia 2013

114. Wygrana od "Pracowite Słoneczko"

Witajcie :)

Dziś muszę pochwalić i podziękować pewnej wspaniałej osóbce. Mam tu na myśli Joasię z bloga Pracowite Słoneczko. Chwalę i podziwiam prace Joasi przy każdych odwiedzinach na jej blogu. Ci, którzy znają blog Joasi wiedzą jakie piękne maskotki szyje. Ci, którzy nie mieli okazji tam jeszcze trafić serdecznie zapraszam.

Jakiś czas temu Joasia właśnie organizowała u siebie Candy do którego się zgłosiłam i ... całkiem zapomniałam ;-) Aż tu nagle dostaje wiadomość bym odwiedziła jej bloga i post z Candy. Wygrałam! Ależ się ucieszyłam. Szczególnie, że to pierwszy raz :)
Przyznam, że fajnie jest dawać, ale dostawać też jest miło :)

A oto niespodzianka od Joasi, serwetki do decupage.


 Paczuszka zawierała: karteczkę z życzeniami

Całe mnóstwo przepięknych serwetek




Oraz prześliczne ozdobne klamerki.
Jeszcze raz serdecznie dziękuję za wspaniałą zabawę i wygraną.

14 komentarzy:

  1. Gratuluję!:) Wspaniała wygrana, jakie śmieszne klamerki!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. O Igiełko gratukuję i takie prezenty piękne byś zawsze dostawała bardzo się cieszę również wtedy gdy inni są zadowoleni - sliczne te klamereczki serwetki i wszystko buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranej! Bardzo fajny prezent

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Klamerki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ,domyślam się ile radości wywołała taka przesyłka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że przesyłka już dotarła:) Życzę Ci , aby ta pierwsza wygrana utorowała drogę dla następnych nagród:)
    Dziękuję za udział w mojej zabawie i pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale slicznosci wygralas! Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super upominek :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wygranej :) Zdrowych Wesołych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie rodzinnym.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.