Obserwatorzy

niedziela, 29 czerwca 2014

148. "3 śpiące aniołki" [2]

Witajcie drodzy czytelnicy :)

Myślałam, że jako pierwsze pokażę wam skończone breloczki ze SpongeBobem. Jednak nie. Zostały jeszcze dwa do wyszycia, dlatego dziś kolejny aniołek.

Ostatnio byłam trochę zajęta... chorowaniem. Zwykle to ja jestem tym, którego nic nie rusza. A tu proszę... Nie wiem skąd, ani kiedy przyplątało się mega przeziębienie. Przez kilka dni łamało w kościach, a dom pozostał pod opieką jednego i pół faceta oraz kota :)

Po trzech dniach miałam dosyć przesypiania całej doby i z pudełkiem chusteczek pod ręką wróciłam do życia i pozostawionych haftów. Powrót zaowocował skończeniem czternastego breloczka i drugiego aniołka.

Drugi aniołek wygląda tak :)




Haft wyszyty został na lnie 36ct białą (1) nitką;  na 2o. wątka i 2 o. osnowy.
Wymiary samego haftu: 11,5 x 6,5 cm

Jeszcze tylko jeden :)

Dziękuję za odwiedziny i wasze pokrzepiający słowa. Czytam każde, choć nie zawsze odpowiadam.

23 komentarze:

  1. Piękny haft!Zdrowiej Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękny efekt zdrowienia :) Miłych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny i bardzo uroczy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny aniołek :) zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołki wyglądają pięknie. Śliczne hafty. Pozdrawiam!

    mpgoga.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękny haft , wspaniały , zdrówka, zdrówka , lato czeka , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo zdrowia ! Aniołki cacuszka, takie delikatniusie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciesze się, że już lepiej Aniołek cudowny już nie mogę się doczekać jak będą się prezentowały wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka życzę i słoneczka, żeby te biedne, zmęczone kości ogrzewało :) Aniołki delikatne, wydaje mi się, że krzyżyki na nich są naprawdę drobniutkie. Jak wykorzystasz Aniołki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł na nie mam od początku. Brakuje mi jeszcze jednego aniołka i elementu do niego. Mam nadzieję, że wkrótce pokażę całość.

      Usuń
  10. Śliczne są te aniołki :) Ciekawa jestem, co z tymi trzema aniołkami zrobisz...
    Pozdrawiam ciepło i życzę nam ładniejszej pogody :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze, że ze zdrowiem już się poprawiło. Aniołek - śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny hafcik, delikatny, prosty i piękny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.