Obserwatorzy

piątek, 12 czerwca 2015

245. Zwierzaki [3]

Witajcie kochani w to piękne piątkowe popołudnie, a jak piątek to i Zwierzaki (przynajmniej do skończenia tego projektu).

Ostatnio były tylko dwa maluchy: ślimaczej i jeżyk. W tygodniu na FP Igiełki niektórzy mieli okazję zobaczyć smoka i kucyka, później dołączyła zebra i myszka.
Dziś mam przyjemność zaprezentować pierwszą szóstkę maluchów. Powstanie jeszcze jedna szóstka malców, a z innym niż te przeznaczeniem.
Zobligowałam się do skończenia tego projektu do końca miesiąca i chwilami mam obawy czy się uda, ale może zamiast martwić się na zapas zabiorę się do pracy ;)

Tak prezentuje się cała szóstka razem i każdy z osobna.








Pozwólcie, że na razie pokażę tylko skończone hafty. Sposoby zagospodarowania zaprezentuję na koniec. Niech to będzie wisienka na torcie :)

20 komentarzy:

  1. Śliczne.. już się nie mogę doczekać kiedy wzorki pojawią się w sklepie do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te zwierzątka ! Czekam na wisienke na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moj faworyt smoczek jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa w jaki sposób je wykorzystasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne i tez jestem bardzo ciekawa tej wisienki ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne maluszki :)
    Bardzo ciekawa jestem jak je wykorzystasz.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie maleństwa. ..czekam na wisienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowne hafciki. Idealne dla milusińskich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne te twoje hafciki Moniu - uwielbiam takie drobiazgi ja do twego projektu kupiłam wczoraj mulinke i zacznę wreszcie te jajeczka - buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ urocze maleństwa :) Słodziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie urocze. Tak się zastanawiam, co z nich zrobisz? Kostkę? Skoro jest ich sześć? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zwierzątka, słodkie :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.