Obserwatorzy

sobota, 25 czerwca 2016

313. 3 serca

Witajcie moje drogie :) Cieszę się, że moja torba tak się Wam podobała. Mam już chęć uszyć kolejną, ale w innym stylu i z innych materiałów. Czas pokaże co wyjdzie z tych chęci.

Dziś chciałam napisać o pewnej wyjątkowej kobiecie - Uli Kułak :) Ulę znacie z jej bloga, a niektórzy i z FB. Ja również znam Ulę z tych miejsc, a także jako sumienną i słowną osobę... jako wspaniałą klientkę... jako mądrą doradczynię (kiedy czas pozwala Ula dzieli się swoimi spostrzeżeniami, za co bardzo jej dziękuję), jak wspaniałą testerkę (jedną z tych, które są ze mną od początku). Można by wymieniać i wymieniać, a ja dam Wam - o ile jeszcze nie było ku temu okazji - poznać Ulę samym :)

Dlaczego piszę dziś o Uli? Ano dlatego, że jakiś czas temu stwierdziłam, że czas znów czas poprosić o pomoc bardziej zdolne osoby. Tak jak wcześniej przy prezentacji wzorów zaprosiłam dziewczyny do współpracy jako testerki. Ula początkowo miała wątpliwości. Wydawało jej się, że nie podoła, że jej talent to za mało. Jak się okazało potrafi świetnie oddać prawdziwość kwiatów, czego ja np. nie umiem. Sami zobaczcie.

Pomysł był prosty - serca z delikatnymi motywami kwiatowymi z kwiatów polnych. Moje pierwsze wymęczone rysunki i wzór były (delikatnie mówiąc) beznadziejne. Całe szczęście, że Ula zechciała wykonać rysunki do tego pomysłu

Pierwszy rysunek był z chabrami. Już na tym etapie mnie zauroczył i obiecałam sobie wyszyć wzór, kiedy tylko będzie okazja. Zamarzyły mi się poduszki z tymi motywami. A Wy w jakiej oprawie je widzicie ?

Tak wyglądają trzy serca: z chabrami, z makami, z rumiankiem.



A tu już wzory. Trochę było z nimi zabawy, bo np. stosowane przeze mnie proste kontury tu się nie sprawdzały. Efekt był nijaki i mało realistyczny. Sąd od razu uprzedzam, iż kontury kończą się/ zaczynają np. wewnątrz krzyżyka. Poniżej zdjęcie (wycinek) wzoru.




Fragment wzoru


Wymiary w krzyżykach: 146 x 100
Wymiary haftu po wyszyciu (w cm):
Aida 14ct: 27 x 18,5 cm
Aida 16ct: 23 x 15,5 cm
Aida 18ct: 21 x 14,5 cm
Ilość kolorów (razem): 8 lub 11

Kolorystyka muliny: DMC


15 komentarzy:

  1. Piękne te serca, ale zdolne z Was kobiety!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze.. nie wiedziałam , że Ula potrafi tak pięknie malować, a Ty tak pięknie przenieść wzór na krzyżyki , Gratuluję Wam obu, bo wzorki są boskie wszystkie ,ale rumianki skradły moje serce. Co prawda wymiary haftu takie trochę nie moje ale na te rumianki się chyba skuszę, a może na Wszystkie trzy fajnie by wyglądały obok siebie .
    Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko dziękuję za tyle wspaniałych i ciepłych słów na mój temat... gdybyś mnie mogła teraz zobaczyć to... zobaczyłabyś jakim pąsem się oblałam...
    Wzory wyszły cudownie pięknie, dużo pracy w nie włożyłaś :) dzięki temu efekt fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ula pąsem spłonęła od pochwał, ale odwaliła kawał dobrej roboty. Tobie udało się te rysuneczki we wzorki przeistoczyć i to jest współpraca, jak się patrzy.
    Wszystkie trzy wzory, są świetne i niekoniecznie na wyhaftowanie ich na obrazkach. Ja widziałabym je na poduszkach, nawet w formie aplikacji, bo wcale takie duże nie są. Co do konturów zaczynających się lub kończących w środku krzyżyka, to tylko podnosi wyrazistość haftu i jeśli jest dobrze oznakowane/ nawet opisane/, to czasem tak właśnie trzeba. Obie z Ulą spisałyście się na medal.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzory bardzo ładne. Obie jesteście utalentowane. Na poduszki pasują jak najbardziej. Może jeszcze na serwetkę...
    Brawo dla Was obydwu za wspaniałą pracę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne serca, dużo roboty przy tym było, ale warto było.
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna współpraca dała efekt:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. OOO jakie cudne :) Maki i chabry są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe serca ale zdolne z Was bestie ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Moniczko...piękne wzory kwiatowe ,bardzo realistyczne i te cudne kolorki :)
    Najważniejsze ,że taka świetna współpraca czyni tyle dobrego !
    Pozdrawiam serdecznie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Owocna to była współpraca - wyszły genialne wzory. Takie kontury mniej lubimy na kanwie od 16 ct. w dół. Ale od 18 ct w górę już się je robi dobrze, a na lnie nie ma kłopotu wcale :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.