Obserwatorzy

czwartek, 6 grudnia 2012

35. Wymianka Mikołajkowa 2012

Witam,

W pewnych sprawach jestem najdelikatniej ujmując dość 'świeża'. Nie zrobiłam np. jeszcze Candy na blogu, a wbrew pozorom chcę, choć o tym przy innej okazji.

Kilka tygodni temu zgłosiłam się na FB do Wymianki Mikołajkowej organizowanej przez Kasię z 'Życie nitką malowane'. Nie bardzo wiedziałam jak do tego podejść mimo, iż Kasia napisała co i ile ma zawierać paczuszka.
Poszperałam nieco po necie, aby zorientować się co dziewczyny sobie przesyłają i z tą wizją zabrałam się za kompletowanie upominku.
Moja paczuszka przeznaczona była dla Agnieszki D. Swoją otrzymałam od Ani z 'Anja - moje pasje'

Paczuszka od Ani :)
Całość

Prześliczne podkładki z serduszkiem pod kubek i szydełkowa bransoletka.

Notesik z odklejanymi karteczkami i świeczka ozdobiona techniką decoupage. Pierwszy raz mam w ręku rzecz ozdobioną tą techniką i bardzo mi się podoba :)

Karteczka z przesympatycznym Mikołajem i życzeniami. Życzenia zostawiłam dla siebie (ot egoistka ;p)

Zestaw: kanwa, igła, mulina. Ania trafiła bezbłędnie z kolorem! Ciekawe sąd wiedziała, że ostatnio ciągnie mnie do czerwieni ??


Kawa i herbata :)

Tu natomiast moja paczuszka. Przy tej od Ani i tych, które widziałam u innych dziewczyn wygląda bardzo skromnie :( Nie żebym chciała konkurować, ale nie chciałabym też sprawić Agnieszce zawodu moją paczuszką.


Na dziś tyle :) Mnie czeka przygotowanie kolejnego wpisu, a Wam życzę dobrej mocy :*



Dziękuję za pamięć i zapraszam ponownie :)

6 komentarzy:

  1. Ależ Cie obdarowało . wow!!! Za pierwszym razem też nie wiedziałam z czym to się je. Twój przygotowany prezencik jest idealny, nie liczy się ilość tylko jakość i dar z czystego serca aby wywołać u drugiej osoby uśmiech na twarzy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram Annę. Piękne prezenty z obu stron.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się kochana ja jestem jeszcze bardziej zielona i nic nie dostałam od Mikołaja...Nawet nie zaskoczyłam,że coś takiego jest i jak to działa,ale w przyszłym roku dołączę na pewno.Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.