Obserwatorzy

czwartek, 4 stycznia 2018

377. Poduszka dla kota + kurs

Dziś kolejny post z szyciem w tle :) Tym razem chciałam pokazać Wam prostą do wykonania poduszkę dla pupila. U mnie dla kota.

Potrzebna będzie tkanina. Ja miałam bawełnę we wzór moro. Specyfikacji tkaniny nie znam. Nie moja branża ;-)
Wiem tylko tyle, że nadaje się na spodnie.

Ja miałam odcinek o długości 50cm (jakiś odpad po szyciu) i musiało wystarczyć.


Ucięłam na kształt kwadratu 50 x 50 cm
Zszyłam (na lewej stronie) wszystkie boki pozostawiając na jednym otwarty odcinek ok 20cm na włożenie wypełnienia.

 Następnie wywróciłam na prawą stronę i licząc po 15 cm od brzegu narysowałam linie (kredą krawiecką)*
 * Sugeruję zrobić jednak większe odstępy ok. 20cm. Później podczas wypełniania będzie łatwiej wypełnić kanały.


Środkowy kwadrat obszyłam w około pozostawiając odcinek ok 10 cm  na włożenie wypełnienia.

Po wypełnieniu środkowej części zszyłam pozostawiony otwór. W tej części dawałam mało wypełnienia. Następnie wypleniłam kanały w około dając solidną porcję wypełnienia, aby ścianki były wyraziste. Następnie zszyłam otwór.

Poducha zaakceptowana :D

Nasz kot śpi na niej ile tylko może.
Uff... na jakiś czas mam spokój z futrem na tapczanie ;-)


Uwagi
- gdybym miała szyć poduszkę jeszcze raz zrobiłabym większe tunele. Łatwiej wepchnąć tam wypełnienie.
- zaokrągliłabym również rogi. Szczególnie w tym środkowym kwadracie. Lepiej by się układało.



Jeśli mój kurs Wam się przyda i same stworzycie podobną poduszkę. Koniecznie dajcie znać. Jestem ciekawa Waszych wrażeń i dodatkowych uwag

15 komentarzy:

  1. Fajna poducha :) Pomysłowo i bardzo praktycznie wykorzystane resztki materiału. Kursik czytelny i na pewno się przyda posiadaczom kotów, choć myślę, że i dla właścicieli psiaków byłby pomocny. My obecnie nie mamy zwierzaka, za dużo pracuję, a Młody też dużo czasu spędza na dodatkowych zajęciach. Ostatnimi zwierzakami były dwa chomiki i biała bulterierka.

    OdpowiedzUsuń
  2. No i najważniejsze, że Pan Futrzak zaakceptował legowisko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszła ta podusia! Ale najważniejsze, że kotełkowi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa poducha :) Zastanawiam się, czy u mojego kota by się przyjęło, bo to maruda jakich mało ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ocena prze kota pozytywna i to najważniejsze. W końcu klient nasz pan , ma być zadowolony :-)
    A kursik super i pomysł też super. Muszę uszyć takie dla kotów mojej córki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać ,że kotek jako testujący jest mega zadowolony :) Dziękuję za kurs :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocio kropka w kropkę jak jeden z moich :)
    Ciekawe czy u mnie przyjęłaby się taka poducha?
    jak znajdę czas to uszyję, dziękuję za podpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna poducha, podoba mi się i jak widać kotu również:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna poducha! Muszę uszyć taką dla swojego kota :) Dzięki Moniczko za kurs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna poduszka! ja do szycia mam dwie lewe ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kursik, co tam my, najważniejsza to ocena kota :)
    Technicznie rozpracowałabym to ciut inaczej, szyłam podobne, tylko okrągłe, chwilowo sunia zalega Ikeowskie poduszki, ze względu na wiek, wymaga częstych ich zmian, nie nadążyłabym szyć.Do środka układam kilka warstw owaty, najpierw zaszywam to wnętrze razem już z wypełnieniem, a dopiero szyję otok dookoła, którego wypełnienie ze względu na kształt nie jest problemem. Materiał wygląda mi na jeans lub drelich :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Very nice your blog and article. I like this blog thank for sharing.

    หนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń
  13. Super poducha! No i kotek zadowolony, a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.